Εκπαιδευτήρια

Ο Νομοθέτης της Σπάρτης Λυκούργος, ζωγραφισμένος σε καμβά, Διάσταση τελάρου: 100 Χ 100, Κατάλληλο για δικηγορικά γραφεία, για δικαστήρια, για σχολεία, για φροντιστήρια, για βιβλιοπωλεία, εκπαιδευτήρια, γραφεία πολιτισμού, 300€

Έργο κατάλληλο για Δημαρχείο, για δημαρχιακό Μέγαρο, για ΚΕΠ, για γραφεία, ξενοδοχεία, εκπαιδευτήρια, γραφεία πολιτισμού, Τελάρο Διάστασης: 100 Χ 90, 250€

70€ ΔΙΑΣΤΑΣΗ αφίσας: 70 Χ 100

ANNE GEDDES ALPHABET 1 Ξύλινη φλατ μπλε κορνίζα με χρυσές ανταύγειες.

ANNE GEDDES ALPHABET 1 Ξύλινη φλατ μπλε κορνίζα με χρυσές ανταύγειες.

ANNE GEDDES ALPHABET Ξύλινη φλατ μπλε κορνίζα με χρυσές ανταύγειες.

Ξύλινη φλατ μπλε κορνίζα με χρυσές ανταύγειες. Μπλε- μπρονζέ κορνίζα σε ματ τζάμι. Αυθεντική Αφίσα, ΔΙΑΣΤΑΣΗ: 103Χ73, 35,00€

Ρώμη: Ξύλινη ανθρακί κορνίζα ματ

Παρίσι: Ξύλινη Πομπέ Ανθρακί κορνίζα, απομίμηση αλουμινίου

Λονδίνο: Ξύλινη γυαλιστερή πορτοκαλί κορνίζα

Τα παιδιά με τη σοβαρή έκφραση, τα προσηλωμένα στη μελέτη τους, είναι οι πρωταγωνιστές μιας ακόμη ομάδας έργων της νεοελληνικής ζωγραφικής.
Ο Γύζης, σε ένα σαγηνευτικό πίνακά του, την Αποστήθιση 1883, (ιδ. Συλλ.) μία αστική ηθογραφία, απεικονίζει ένα καλοντυμένο μικρό κορίτσι που καθισμένο, με το βιβλίο στα γόνατα και ανασηκωμένο ελαφρά το κεφάλι, αποστηθίζει το μάθημά του. Το σφιγμένο στόμα, τα στυλωμένα λαμπερά μάτια «μιλούν» πολύ εύγλωτα και πειστικά για την προσπάθεια του παιδιού και την κρυφή ένταση που το κατέχει.
Πηγή: Αφροδίτη Κουριά, Ιστορικός Τέχνης, «Το παιδί στην Νεοελληνική Τέχνη (1833-1922) Εικόνες-Αντιλήψεις», Ίδρυμα Ερευνών για το παιδί, Εκδόσεις Δωδώνη, Αθήνα-Γιάννινα 1985, Δημ.Κεντρ.Βιβλ.Σπάρτης

Εξήντα περίπου χρόνια μετά την Επανάσταση, τα πολεμικά και ιστορικά γεγονότα, έχοντας πια περάσει στη σφαίρα του θρύλου, έχουν χάσει τη ρεαλιστική οξύτητά τους, και οι πίνακες του Γύζη με «εθνικές υποθέσεις» παίρνουν κυρίως τη μορφή και το ύφος της ηθογραφικής, αφηγηματικής, λυρικής κάποτε, ζωγραφικής, που είναι άλλωστε μέσα στην παράδοση της γερμανικής ζωγραφικής της εποχής του. Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου παρατηρεί για τους πίνακες αυτούς του Γύζη στο άρθρο του: «Η ηθογραφία του Γκύζη»: « Εις το κοπιώδες, έντιμον και μεγαλόστομον έργον του Βαυαρού ζωγράφου Έςς εξυμνούνται όλα τα γεγονότα της Ελληνικής Εποποιίας, αλλά το Είκοσιένα το βλέπει κανείς ζωηρότερα στο «Κρυφό Σχολειό», στον Μικρό Σοφό και στο Παραμύθι της Γιαγιάς του Γκύζη».
Ο ίδιος ο καλλιτέχνης γράφει χαρακτηριστικά για το έργο, σε ένα γράμμα τους στον πεθερό του, το 1886: «Εις γωνίαν εντός σκοτεινού υπογείου εκκλησίας, μπαρωμένης της θύρας, καθήμενος γέρων καλόγηρος, επί των γονάτων αυτού έχων βιβλίον και περί αυτόν πέντε παιδία εφήβου ηλικίας διδάσκει αυτά. Δια του υπογείου, της κλειστής θύρας και παραθύρου και δια του οπλησμένου νέου, εσκέφθην να παραστήσω την εποχήν εκείνην της Ελλάδος ότε επί Τουρκοκρατίας ήσαν αυστηρώς απηγορευμένα τα σχολεία και μόνον εν κρυπτώ εξετελούντο. Η εικών αύτη είναι μικρά, με δυσκολεύει η αρμονία της καθότι ηθέλησα να παραστήσω μυστηριώδη πράξιν εις σκοτεινόν υπόγειον μόνον δια μιας ακτίνος ηλίου εισερχομένης εντός και δια της αντανακλάσεως αυτής της φωτοσκίασιν των προσώπων και λοιπών αντικειμένων».
Στο πλαίσιο της φωτογραφίας ο Γύζης έχει γράψει: «Σχολείον Κρυπτόν».
Πηγή: Αφροδίτη Κουριά, Ιστορικός Τέχνης, «Το παιδί στην Νεοελληνική Τέχνη (1833-1922) Εικόνες-Αντιλήψεις», Ίδρυμα Ερευνών για το παιδί, Εκδόσεις Δωδώνη, Αθήνα-Γιάννινα 1985, Δημ.Κεντρ.Βιβλ.Σπάρτης

DEVON FRP_144

Advertisements

Πρόσφατα άρθρα

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΙΑΣΗΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΗΧΟΥ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΙΑΣΗΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΗΧΟΥ-SOUNDPROOFING BLINDS

Πλεονεκτήματα Συστήματος

  • Μετριάζεται ο εξωγενής θόρυβος
  • Οικονομική λύση στην μόνωση της κατοικίας ή του χώρου εργασίας
  • Λύση για αντανάκλαση της ζέστης και του ήχου
  • Εξασφάλιση ήσυχου, ήρεμου και άνετου περιβάλλοντος
  • Ιδιωτικότητα
  • Αύξηση ποιότητας ύπνου που διαταράσσετε από εξωγενείς παράγοντες
  • Μειωμένη χρήση κλιματιστικού
  • Οι γρίλιες/ρολά/παραθυρόφυλλα παραμένουν ανοικτά
  • Πλήρη συσκότιση όταν η ξεκούραση στο σπίτι αναγκαστικά γίνεται τη διάρκεια της ημέρας
  • Ανεμπόδιστη συγκέντρωση για εργασία από το σπίτι
  • Προστασία επίπλων από τον ήλιο
  • Παγιδεύουν και μπλοκάρουν τον ήχο και το φως μεταξύ παραθύρου και υαλοπίνακα και τα εμποδίζουν να εισχωρήσουν στο χώρο, όπως συμβαίνει με τον αέρα και τον ήλιο.
  • Δυνατότητα δημιουργίας κινηματογραφικής ατμόσφαιρας σε δωμάτιο με πολυμέσα σε οικία, αμέσως μόλις κλείσουν οι ρολοκουρτίνες/περσίδες/stor
  • Εύκολη τοποθέτηση
  • Αύξηση της αίσθησης για άνετη διαβίωση
  • Υγιής καθημερινότητα
  • Έλεγχος φωτεινότητας δωματίου
  • Μεγαλύτερος έλεγχος και σταθεροποίηση θερμοκρασίας και μόνωσης
  • Αποτελεσματικότερος έλεγχος ήχου και φωτός από τις ημιδιάφανες κουρτίνες
  • Εργονομία με χρήση είτε για French Doors, για σταθερά, επάλληλα, συρόμενα, αίθρια με τόξο ή γωνιακά παράθυρα: remote control ή χειροκίνητα με κορδόνι ή μπαστούνι
  • Απόλυτη προσαρμογή στα μέτρα του ανοίγματος
  • Δυνατότητα συνδυασμού ρολοκουρτίνας και ρόμαν, περσίδων και ρόμαν ή ρολοκουρτίνες με κυψελοειδή περσίδες για ακόμη μεγαλύτερη απομόνωση ήχου για χώρους με ανυπόφορο θόρυβο.
  • Μείωση κόστους θέρμανσης/ψύξης και συντήρησης θερμοκρασίας του χώρου
  • Αναλόγως το πάχος του υφάσματος στις ρόμαν επιτυγχάνεται επιπλέον αποτελεσματικότητα, παράλληλα με το όμορφο στυλ και την αισθητική.
  • Εναλλακτικές λύσεις σε συνδυασμό με ηχομόνωση και ηλιοπροστασία: ημιδιάφανα υφάσματα για ορατότητα θέας, ξύλινα, εναλλακτικά ξύλινα ή μεταλλικά στορ, κυψελοειδείς κάθετες ή οριζόντιες περσίδες για απόλυτη απομόνωση του ήχου ή για ακόμη πιο κομψό στυλ με εφαρμογή ρόμαν.
  • Μεγάλη γκάμα χρωμάτων, συνδυασμών, σχεδίων, αποχρώσεων, υλικών και πυκνοτήτων-διαφανειών.

Ανάγκες τοποθέτησης συστήματος σκίασης απομόνωση των εξωτερικών θορύβων

  • Σε χώρους με διαρκείς εξωτερικές παρεμβολές από: σταθμούς μέσων μαζικής μεταφοράς, αεροδρομίων, λιμανιών, σιδηροδρομικών σταθμών, στρατιωτικών βάσεων με συχνές στρατιωτικές ασκήσεις, κίνηση στο δρόμο, μεγάφωνα διαφήμισης & ανακοινώσεων
  • Ενοχλήσεις από τις συζητήσεις και τις ενέργειες των γειτόνων ή με χώρους που έχουν μωρά και μικρά παιδιά που φωνάζουν συνέχεια ή έχουν κατοικίδια ζώα τα οποία δεν μπορούν να ελέγξουν με τα γαυγίσματα και τα νιαουρίσματα ή προσελκύουν αδέσποτα ζώα.
  • Ο χώρος βρίσκεται κοντά σε κέντρα συνεστίασης και διασκεδάσεως με έντονη μουσική και θόρυβο
  • Λεπτοί τοίχοι λόγω κατασκευής στην προσπάθεια μείωσης των υλικών και του κόστους κατασκευής
  • Πρόσθετοι εποχιακοί λόγοι: η έντονη ζέστη το καλοκαίρι
  • Περιοχές με ιδιαίτερα μεγάλη ηλιοφάνεια και συνεπώς με αυξημένη θερμότητα τους καλοκαιρινούς μήνες
  • Χώροι με μεγάλους υαλοπίνακες
  • Παράθυρα χωρίς παντζούρια/ρολά/γρίλιες
  • Χώροι όπου πραγματοποιούνται συνεστιάσεις για γιορτές, ακόμη και το σαλόνι μίας οικίας, όπου είναι εκτεθειμένοι σε κοινή θέα, ωστόσο ο εγκλεισμός με ρολά/παντζούρια, κατά της διάρκεια της εσπερίδας να προσελκύει τα αδιάκριτα βλέμματα των περαστικών ή των εκατέρωθεν ενοίκων.

Πρόσθετες λύσεις μείωσης θορύβων

  • Τοποθέτηση διπλών ή/και ενεργειακών υαλοπινάκων σε παράθυρα και πόρτες
  • Χρήση συνδυασμού δεύτερης σειράς ηχομονωτικών περσίδων-ρολοκουρτίνας-stor και κουρτινών
  • Παχιά χαλιά
  • Υποστήριξη χαλιών με καουτσούκ
  • Αντικατάσταση εσωτερικών θυρών με συμπαγές ξύλο
  • Στεγάνωση των ενώσεων, των ραφών και ιδιαίτερα των κενών που δημιουργούνται γύρω από τις κάσες των θυρών και των παραθύρων. Έστω και 1% κενό στις ενώσεις μεταδίδει το 50% του ήχου.
  • Ελαιοχρωματισμός τοιχοποιίας με χρώματα ηχοαπορροφητικά που έχουν απόδοση έως και 30%
  • Τοποθέτηση βιβλιοθήκης γεμάτης με βιβλία, χωρίς κενά, στον τοίχο που έχει επαφή με την πηγή εισροής θορύβου.
  • Επένδυση των τοίχων με ταπετσαρία ή με ξύλο.

 

της Αναστασίας Πατρινού-Παπαϊωάννου-M.Sc.F
Σύμβουλο Οικοδυναμικής Διακόσμησης
  1. Τασία Κυριακούλια-Τσούση Leave a reply
  2. Maya Leave a reply
  3. James J. Prattas Leave a reply
  4. ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ Leave a reply
  5. Πιστοποίηση CE Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πιστοποίηση CE
  6. Εξοικονομώ κατ’ οίκον 2018 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εξοικονομώ κατ’ οίκον 2018
  7. ΠΑΖΛ PUZZLES Leave a reply
  8. ΓΕΩΠΑΘΗΤΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΓΕΩΠΑΘΗΤΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ
  9. Ενεργειακό Γυαλί & Σωστή Τοποθέτηση Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενεργειακό Γυαλί & Σωστή Τοποθέτηση